Plan zajęć, rejestracja na semestr | FTiMS - Politechnika Gdańska

Szukaj

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2022-09-21

Plan zajęć, rejestracja na semestr

budzik

Szanowni Państwo, poniżej przedstawiamy przydatne informacje przed rozpoczęciem nowego roku akademickiego 2022/2023.

Rejestracja na sem. zimowy 2022/2023

Składanie wniosków o rejestrację nie dotyczy osób rozpoczynających studia na I roku.

Termin składania wszelkich wniosków mija 01.10.2022 (sobota). Wnioski składamy poprzez eDokumenty w moja.pg (moja.pg->Dokumenty->eDokumenty). Dzięki temu nie ma potrzeby składnia wniosków „papierowych”, ani koniczności osobistego stawiennictwa w dziekanacie.

Jako eDokumenty prosimy składać wnioski o:

- rejestracje na sem. zimowy 2022/2023

- urlop zdrowotny/dziekański

-  IPS/IPPS

- raty

- przedłużenie terminu składania pracy dyplomowej

i inne (poza odwołaniem od decyzji o skreśleniu, tu obwiązuje wersja „papierowa”).

- wniosek rejestrację składa każdy student posiadający dług punktowy (nawet 1 punkt z jakiegokolwiek semestru lub 0 punktów, jeśli są niezaliczone kursy lub szkolenia),

- podania o Indywidualny Plan Studiów lub Indywidualny Program Studiów - zasady studiowania według indywidualnego programu / planu studiów dostępne są na stronie https://ftims.pg.edu.pl/studenci/sprawy-studenckie

- jeśli student nie zamierza kontynuować studiów, bardzo prosimy o przesłanie rezygnacji z konta studenckiego (mailowo) – wystarczy w treści napisać informację o rezygnacji i z jakiego kierunku.

eDokumenty instrukcja: https://support.pg.edu.pl/display/HPPG/eDokumenty

INFORMUJEMY,  ŻE  W  PRZYPADKU  NIEDOPEŁNIENIA  FORMALNOŚCI  MOŻE ZOSTAĆ  WSZCZĘTA  PROCEDURA  SKREŚLENIA  Z  LISTY  STUDENTÓW.

Plan zajęć

Informujemy, że plan zajęć został opublikowany na indywidualnych kontach studenckich. W przypadku ewentualnych nieprawidłowości prosimy o kontakt mailowy - w przypadku kierunków Fizyka Techniczna, Nanotechnologia (paulina.staniszewska@pg.edu.pl), Matematyka, Inżynieria materiałowa, Inżynieria Biomedyczna (julia.wojanowska@pg.edu.pl)

- Przez najbliższy czas plan zajęć może ulegać drobnym zmianom, prosimy z regularnym zapoznawaniem się z planem na koncie przed zajęciami.

- przypominamy, że zajęcia, na które są Państwo zapisani uprawomocnią się po otrzymaniu rejestracji na semestr

- zajęcia rozpoczynają się w dni 03.10.2022

Powtarzanie przedmiotów (jeśli dotyczy):

- jeśli wystąpi sytuacja, gdy przedmioty powtarzane pokrywają się w planie z przedmiotami na semestrach wyższych (np: realizowanych na podstawie IPS) macie Państwo dwa wyjścia:

1. ustalić z prowadzącym inną grupę zajęciową, gdzie godziny nie będą się pokrywać

2. zrezygnować z realizacji z przedmiotów na semestrach wyższych, złożyć aktualizację IPS, podanie o przeniesienie realizacji przedmiotów z semestrów wyższych na kolejny semestr, w którym są one realizowane

- Informujemy, że w razie braku powtarzanego przedmiotu  w indywidualnym planie w MojaPG, student zobowiązany jest do kontaktu z dziekanatem

- wg. regulaminu w pierwszej kolejności jest obowiązek realizacji przedmiotów powtarzanych

- nie ma możliwości, żeby na przedmioty powtarzane nie uczęszczać w pełni, ze względu na realizację przedmiotów z semestrów wyższych.

Organizacja roku akademickiego 2022/2023

Kalendarz roku akademickiego znajduje się na stronie https://pg.edu.pl/studenci/studia/kalendarz-roku-akademickiego.

Obsługa administracyjna studentów w Dziekanacie

Informacje dotyczące obsługi studentów znajdują się na stronie https://ftims.pg.edu.pl/studenci/dziekanat/kontakt

Umówić wizytę można poprzez system "nakiedy" https://ftims.pg.edu.pl/studenci/dziekanat/umow-wizyte

Większość spraw formalnych można także załatwić na podstawie elektronicznego wniosku w eDokumentach. Instrukcja: https://support.pg.edu.pl/display/HPPG/eDokumenty

Zgodnie z regulaminem studiów we wszystkich sprawach dotyczących studiów w korespondencji elektronicznej student ma obowiązek posługiwać się studenckim uczelnianym kontem pocztowym (w domenie student.pg.edu.pl).

Wszelkie podania kierowane do Pani prodziekan ds. kształcenia prosimy wysyłać na adresy mailowe pracowników Dziekanatu odpowiedzialnych za poszczególne kierunki studiów (kontakt) lub przez eDokumenty w moja.pg

Opłaty

- faktury za powtarzane przedmioty pojawią się dopiero po zyskaniu rejestracji na sem. zimowy 2022/2023

Facebook

Bądź na bieżąco – zachęcamy do polubienia naszego oficjalnego profilu.

https://www.facebook.com/WFTiMSPG/

643 wyświetleń